Sabtu, 17 Mac 2012

happy or whatever :)

assalamualaikum semua & salam 1 malaysia :) . hari ni nak citer mcm2 sebenarnye ,hehehe ~
memula aku nk citer sal tetamu yg sudi lawat blog yg xseberapa nak ada ni lah , ok masyeh sangat2 sbb sudi melawat sini yea :) and saya xsgka plak yg post saya ada yg dpt membantu utk maklumat kmu yg sudi melawat ke sini :D masyeh ag sekali keh , sgt2 hargainye :)
ok ok ! ubah topik kedua pulak ~ hari ni aku baru budak blog neyh , then bukak account heartbeat , wow !
sgt2 xsangka sudah ade duit ^_^ .. xpe2 sekurang2 nye leh tambah pndptn kn ? heeeee ~
ok ! ubh topik ketiga pulak . hari ni aku pegi konvoi ke beruas utk smbut perdana menteri ! huhuhuhu . agak syok la kan ! tp agak ngantok .. hehe , sbb nye aku bertolak pukul 8 pagi ! huaaaaaa ~ dah la last minit buat kptsan .. hew hew -,-"
xpe2 ape2 pn sgt best la korg ! heee ~
then pas balik je dari konvoi tuh , g lepak2 jap then dorg amik kptsan utk g teluk batik pulak ! huuuuuuuu
syok nye , tp aku xmndi pon ! hehehehe .. tkot nnt kulit terbakar lgi T_T
bru je baik dr kulit terbakar ritu , so ase cm trauma sikit :)
just duduk je kt tepi bf aku smpai melantak jajan ! heeee ~
pas agak2 boring dak aku ngn  bf aku pon gerak la balik umah masing2 , then balik aku on fb anta assgment and mlm ni nak stdy fiqh ibadah + pbsm + foundation II :)
isnin ni dah nak final exam , so wish me luck okeyh ! hehehe
ok la smpai sini jer lah , len kali aku update lagi keh , oppsss ! p/s : kpd sesiapa yg tingin nak tinggalkn jejak anda just comment d ruangan yg d sediakan okeh , sowie chat box tuh dah ocak ! g anta bengkel jap .. hehehe
bai bai !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan