Jumaat, 23 Mac 2012

dah meriah sikit :D


assalamualaikum semua :)
aku sgt suke rini sbb ape yg aku edit at blog ni semua menjadi .. hehehe
firstly aku letak lagu tuh , mcm2 feberet aku leh letak ! hehehe ..
baru meriah sikit blog yg  telah lama berusang nih .. hehehe 
korg2 kalo masuk blog nih sila keluar dgn gumbira yah ~ hehehe
keep smile always :)

bila aku letak jea gambar yg ada simbol love nih , bermakna hati aku sedang berbunga2 nih , hehe
ape leyh buat , allah turunkan kbhgian ni bkn selalu , so kita bersyukur je la ok :D
ok2 , ape yg buat aku hepy sbbb nye 4 hari xde paper ouh ! hehew , sgt2 xbeban ^_^
rase bahagia gile bile otak x tepu mcm tepung .. wakaka
tp happy2 gak , stdy ttp stdy but leh lek2 cikit ler .. hehe 
xcelly mlm nih aku ade date nak karaoke with my bf :)
hehe , nak release tension jap .. haha
then makan jea . (rutin kebiasaan nye)
haha , ok lah ~ smpai sini jela entry kali nih , bye bye ..

pd yg sudi singgah sini , masyeh sgt2 yaw :)
yg penting tlg ler rajen2 kn tgn anda utk klik2 ape yg patot ;D
love u all ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan