Selasa, 20 Mac 2012

aku benci tekanan !




assalamualaikum :(
hari ni aku rasa mmg tekanan aku dahh tahap gaban dah ni !
gmbar kat atas tu menunjuk kn betapa hati aku sedih sgt2 .
kalau boleh aku nk buang semua yg ada dalam kepala otak aku nih ,
buat sakit otak aku jea !
dah la tgh final exam ~ serabot gila , benci !
p/s: jgn nak marah aku bila aku mula nk cite dalam blog !

bila hidup ni sendirian xde sape pn tmpat nak mengadu ape pn .
kwan ? just ade kawan lelaki ! dorg faham ke ape yg pmpuan rasa ??
dah tentu diorg xkn fahm dan xpnh faham !
so jawapan pada mulanya aku ambik ialah pendam !
bila aku pendam + pendam ! lama2 aku dah xleh tahan pndam ni dah ,
terpaksa aku luahkan ~ dan knp jugak la lelaki ni suke buat pmpuan sakit hati ?
aku cukup pntang kalau lelaki yg jenis dah buat salah then xfaham2 .
eiiiiii ~ rasa nak tumbok3 je dia tuh ~
bak kata pepatah " ku sangka panas sampai ke ptg rupanya hujan d tghari "
damn ! sakit gila hati .
dgn tekanan dr fmly yg xfhm2 ape yg aku nak !
pas tu sebok2 nak mengharap aku aku aku . please lah .
jgn desak ! ok ~
semua org ada tujuan masing2 dan aku xnk d tntukan arah aku !
k,la aku dah xlarat nak taip dah ngn pasaan emo niih !
lapar : tp aku xkn makan !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan