Rabu, 28 Mac 2012

cerita khamis :)


assalamualaikum ... xcelly aku ni jenis xtaw nak letak tjuk ape .. hehe
ape leyh buat , bila bab nk letak tajuk ni mmg fail gile ! tetbe jdi blurr je ,
pdahal nk cerita pnye la byk idea nye  .. hehe
sbnrnye aku nk cite byk bende taw ~ bg sape yg xteringin nk bace bole kua laju2 ok ! 
hhehehe ~ skg ni aku tga final exam lagi , just tinggal 2 paper je lagi . huh
jenuh2 , tp 2 paper tu jarak gila2 jauh nye , aku bengkek je ! huh
nk stdy sampai dah rasa nak muntah balik taw ,
huh ~ tp xpe , aku setia menunggu paper yg akan datang pada minggu hadapan ! ( ceh ayat tah pape )
-.-" minggu ni aku terasa diri aku ni happy sesangat sbb nye moto lc boyfie 
aku akan bertukar jadi kaler pink !
wahhhhhhh ~ katanya saje nk bg aku naik , hehe ~ masyeh :D
suke sgt bila dia kata nak cat wane pink .
xcelly moto tue tgah dalam proses lagi , so xbole d pakai lagi dia pnye cover set :)
xsbr nih nk tggu cover set tu siap , hehe
pastu aku ngh pening2 ni pkir sama ada nak balik ataw pon x mggu ni , nak balik pn kejap je , 
sbb nak amik brg , huh ! runsing2 kejap ~
xpe2 segalanya aku serahkan pada boyfie aku , bia dia je yg buat kptusan .. hehehe
ok lah ~ xmau bebel pnjg dah , perut sudah lapa giler XD
bai bai 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan