Ahad, 15 April 2012

cabaran hidup


assalamualaikum  ....
skg ni aku xupdate blog sgt sbb xde masa , terlalu2 bz :)
ape kan daya kn , kdg2 time free pon xde idea nak update blog tu yg xupdate tuh .
hehee ~ xcelly start cuti sem nih aku byk hbes kn masa with my boyfie ngn konvoi dak2 kete :)
ok ! full stop sal tu , sbnrnye aku nk citer pasal bnde laen ,
pasal hidup :)
kitahidup kt dunia ni xlari dari dugaan kn ?
mcm2 dugaan yg berlaku dalam hidup aku nih , smpai kadang2 aku jatuh dan xmampu
 nk bgun balik dari semua ni :(
tp aku bersyukur sgt2 , saat aku jatuh , masih ada tangan yg menghulur utk aku 
bangun semula :')
walaupun dugaan aku ni xseberat dugaan org lain , 
tp aku runsing mcm mana nak selesaikan semuaa masalah ni 
dengan baik , 
hurmmm ~ aku harap org yg selalu support aku dr blakang sentiasa ada
untuk aku utk selamanya :)
ok ,la smpai sini jea la ... nnt ade masa aku update lg keh .
bye 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan