Jumaat, 14 Oktober 2011

haha da ada blog r...first timer

Photobucket
slm....dgn ini sy bg pihak diri sy ... haha xn diri korg lax... huh...aku wt blog tuk suke3 jer... ni blog aku...t kn kalo aku share cter r kn....ada yg terase tu nseb la...sbb bkn kome jer yg duk kt dunia ni....so kalo terase or pape nseb lew and ubah la diri korg ...t bce blog aku nie xde r terase lg ...kuang3...
pd my love thanks ajar aku wt binatang neh...

1.aku nk share...smlm an perak kalah....tp...xpe...men pon dah smart...kalah bermaruah....
2.  ada la minah neh.... dkt luo xbpe nk nampak muke nyer...tp dlm fb  ...puteh gler...ha3...nampak beno edit...pelik la...tp kalo laki muke puteh tgn itam tu normal la....
3.exam ade ag 2 paper....stdy xpown...
4.rini dax club kete aku g pinang...kuang3...syok uh...aku bgun late td...xg pon...
5.rini bru dpt gayot dgn my bushuk....ha3...syok nyer...
6.masalah pewot aku neh seakin menjadi....
7.kowg tgk la...dax gurl byk yg berpuak kn...misalnyer yg duk mah sewa....dpn kwn ckp len belaang lg ckp len....mau mkn penampo jer an...
8.knp sesesesetengah gurl gedik dgn smua dax laki walaupon dye xhot...and edit je keje nyew....wekkk
9.realiti hidup meh smua ny...
10.bye3....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan